Ανακοινώσεις:

Πέρα από τα σημερινά προβλήματα στην λειτουργία της δημοκρατίας και της απονομής δικαιοσύνης, υπάρχει ένα αθέατο πρόβλημα, το ότι, αυτή την στιγμή συντελείται παγκοσμίως ένα παρανοϊκό πείραμα ναζιστικού τύπου που στοχεύει κατά πρώτον στον έλεγχο, την τροποποίηση, την αλλαγή της συμπεριφοράς μας και κατά δεύτερον στην επιβολή συγκεκριμένης, ομοιογενούς, συλλογικής συμπεριφοράς των ανθρώπων. Δηλαδή ένα είδος συμπεριφοράς που επιθυμούν τα ολοκληρωτικά καθεστώτα.
Είναι ένα τεράστιο πείραμα χειραγώγησης του κοινωνικού συνόλου.
Με άλλα λόγια στόχος  είναι: αφενός μεν ο απόλυτος έλεγχος της συμπεριφοράς μας και η εξαναγκαστική συμμόρφωση μας στους κανόνες και τις συμπεριφορές που είναι αποδεκτές από το σύστημα, αφετέρου δε η καταδίωξη, καταπολέμηση, εξαφάνιση, καταπίεση κάθε μη επιθυμητής, μη αποδεκτής συμπεριφοράς με όλα τα μέσα κάνοντας χρήση ακόμα και της φυσικής, ψυχολογικής εξόντωσης του φορέα μιας τέτοιας συμπεριφοράς.
Η πλύση εγκεφάλου, η απαγόρευση, η καταστολή και γενικά το να μας κάνουν τον βίο αβίωτο είναι κάποια από τα μέσα που χρησιμοποιούν εναντίων όσων δεν ακολουθούν τις νόρμες που προσπαθούν να τους επιβάλλουν. Αυτόν τον ναζιστικού και παρανοϊκού τύπου σκοπό τον έθεσε η θεωρία των συμπεριφοριστών (Behaviorists) αφού ανακάλυψαν ότι η ανθρώπινη συμπεριφορά προκύπτει από την ρύθμιση του περιβάλλοντος και τελικά μεταβάλλεται από τις συνέπειές της.
Με το πείραμα του, ο S.Milgram, απέδειξε την υπακοή στην εντολή όταν αυτή προέρχεται από πρόσωπα αυθεντίες, με επιστημονικό κύρος και θέση εξουσίας,  άσχετα αν με την εκτέλεση αυτής της εντολής πρόκειται να υποφέρει, να πονέσει ο άλλος. Επίσης ο νομπελίστας Ε.Canetti αναφέρεται στην φύση και την λειτουργία της εντολής και όχι μόνο.
Εφόσον λοιπόν αλλάζει η συμπεριφορά ενός ατόμου με την τεχνική της «θεραπείας της συμπεριφοράς», τότε μπορεί να αλλάξει και η συμπεριφορά της κοινωνίας. Η αλλαγή της συμπεριφοράς μιας κοινωνίας σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξει το κοινωνικό και το φυσικό περιβάλλον μέσα στο οποίο τα άτομα και τα σύνολα μαθαίνουν την συμπεριφορά τους. Tά παραπάνω αναφέρει ο Τhomas Kiernan. Επίσης υπάρχουν δεκάδες πειράματα που αφορούν την συμπεριφορά, ενδεικτικά αναφέρω τα πειράματα των Α. Skinner, J. Darli & Bib Latein, J. Watson, Harlow, M. Seligman, M. Sherif, W. Johnson, J. Elliott, Ph. Zimbardo κ.α. Το ερώτημα είναι ποιός και γιατί να αλλάξει την συμπεριφορά των κοινωνιών; Με ποιό σκοπό; Προς όφελος ή για βλάβη της κοινωνίας; Τι κίνητρα έχει;
Οι τεχνολόγοι της συμπεριφοράς επιχειρούν να σχεδιάσουν έναν πολιτισμό σύμφωνο με τις επιδιώξεις τους και ο ίδιος ο Skinner επισήμανε τους κινδύνους, γι΄αυτό και τους κάλεσε όλους να μην προχωρήσουν σε βάθος αλλά ήταν πλέον αργά. Η behavioral therapy έχει ήδη ξεκινήσει και τα μέσα για αυτόν τον σκοπό είναι:

  1. Η οικονομική κρίση και τα μνημόνια που επηρεάζουν και καταστρέφουν το  κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον με ακραίο τρόπο, ανεργία, φτώχεια, αγωνία, άγχος, αβεβαιότητα, ανασφάλεια. Υποβιβάζουν τον άνθρωπο ξανά στην κατώτατη βαθμίδα αναγκών του Maslow και μάλιστα με επίταση αφού κατάντησαν την ζωή αβίωτη και την μετέτρεψαν σε ακραίο αγώνα επιβίωσης και μόνο, μαθαίνεις να ζείς μόνο για το σήμερα και το χειρότερο, δεν ονειρεύσαι, δεν σχεδιάζεις το μέλλον και καταλήγεις βραχείας διάρκειας αναλώσιμο είδος, μίας χρήσης.
  2. Η υγειονομική κρίση καταστρέφει ακόμα γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα από ότι η οικονομική κρίση, τον κοινωνικοοικονομικό ιστό και μάλιστα δημιουργεί οξύ υπαρξιακό άγχος και φόβο στους πολίτες για τη ζωή τους. Ταυτόχρονα μας «εκπαιδεύει» για να μεταβάλλει την συμπεριφορά μας μέσω της επιβολής παράλογων εντολών. Για να καταλάβουμε πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα… μερικοί φοράνε μάσκες ενώ αθλούνται π.χ. όταν κάνουν ποδήλατο πράγμα το οποίο δεν απαιτείται ούτε από τους επιβληθέντες περιορισμούς… Είναι από φόβο; είναι από πειθαρχία ή υπακοή;
    Από εκεί συμπεραίνει κανείς και την δυνατότητα που έχει το σύστημα να δίνει εντολές που θα ακολουθηθούν από τα κατ΄ αυτούς θεωρούμενα «πειραματόζωα» ή «υποζύγια» των φόρων, της ανεργίας, των κατασχέσεων και των πάσης φύσεως μέτρων που στοχεύουν στο τσάκισμα των αντιστάσεων και την ψυχολογική βία των θυμάτων. Δηλαδή δοκιμάζει τον βαθμό πειθαρχίας, ανοχής, υπακοής , αντίστασης, ανυπακοής της “αγέλης”, έτσι μας βλέπουν. Η χειραγώγηση ξεκινά με την πιο ανώδυνη δέσμεση και την συναίνεσή μας – έτσι λένε οι ειδικοί ψυχολόγοι όπως οι RobertVincent Joule & JeanLeon Beauvois στο βιβλίο τους περί χειραγώγησης.
    Οι ψυχίατροι μελετώντας τις μεθόδους στα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης είπαν ότι ο στόχος τους ήταν να εξαλείψουν την βούληση και την αντίσταση του πληθυσμού. Οι συνθήκες και η συμπεριφορά του προσωπικού ήταν τέτοια έτσι ώστε να δημιουργούν στους έγκλειστους καθημερινό φόβο για τη ζωή τους, αυτά αναφέρει Ο M. Mazower στο βιβλίο του για την κατοχή στη Ελλάδα.
    Ας σκεφτούμε όλοι μας σε τι διαφέρει η σημερινή πραγματικότητα στο μεγάλο πλέον στρατόπεδο συγκέντρωσης της γης.
  3. Είναι το δόγμα του Σοκ που εφαρμόζεται σε παγκόσμια κλίμακα για να υλοποιήσει τις οικονομικές θεωρίες της σχολής του Σικάγου – νεοφιλελευθερισμού και τις επιδιώξεις των οπαδών του Corporatism όπως μας το περιγράφει η Νaomi Klein στο ομότιτλο βιβλίο της. Όπως μας ενημερώνουν δημόσιοι άνδρες καλά πληροφορημένοι, μία άλλη κρίση θα είναι η επισιτιστική κρίση, τι θα γίνει τότε; Θα τρώμε και θα χτυπάμε ό ένας τον άλλον για να πάρουμε λίγα τρόφιμα; Ή θα τα παίρνουμε με το δελτίο; Άρα πλήρης καταρράκωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας  εφαρμογή πλέον του νόμου της ζούγκλας στα άκρα, επικράτηση του κοινωνικού δαρβινισμού, δηλαδή του «ο θάνατός σου η ζωή μου» και πλήρης κατάργηση της έννοιας και της ύπαρξης της κοινωνίας και του ανθρώπου. 

Θα ήθελα να σημειώσω ότι όλες αυτές οι κοινωνικο-οικονομικές πολιτικές εξελίξεις και κίνδυνοι έχουν επισημανθεί από την πλειονότητα διακεκριμένων διανοητών του 18ου,19ου και του 20ου αιώνα και δεν είναι δικές μου διαπιστώσεις παρά μόνον παράθεση αποτελεσμάτων της έρευνάς μου αυτής.
Επίσης είναι κοινή διαπίστωση ότι οποιαδήποτε επιστημονική γνώση  σε όλους τους τομείς (ψυχολογία- κοινωνιολογία κλπ) ακόμα και η θρησκεία με την κοσμική της εξουσία αντί να χρησιμοποιούνται για να απελευθερώσουν τον άνθρωπο, χρησιμοποιούνται για να τον υποδουλώσουν. Στην επιστήμη ακόμα και έρευνες που είναι φαινομενικά αθώες κρύβουν άλλους σκοπούς και χρήσεις.
Επιπλέον όλα τα τεχνοδομικά συστήματα τείνουν στην μείωση των απασχολουμένων ανθρώπων άρα σε απώλεια θέσεων εργασίας από την δεκαετία του 80 και ύστερα. Τώρα πλέον απροκάληπτα εν μέσω Covid19 εισάγεται η τεχνολογία και η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών με ταχύτατους ρυθμούς παντού.
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι πρό των πυλών, επιπλέον τα ρομπότ έρχονται να αντικαταστήσουν τους ανθρώπους. Αντί να προσαρμόσουν την τεχνολογία στον άνθρωπο κάνουν το αντίστροφο, καθιστούν τον άνθρωπο εξάρτημα της τεχνολογίας και όχι το αντίστροφο. Σκοπός η λιγότερη εργασία – η λιγότερη αμοιβή – οι λιγότεροι εργαζόμενοι – τα λιγότερα έξοδα ή επίσης η περισσότερη εργασία (12ωρο) με λιγότερη αμοιβή στις πλείστες των περιπτώσεων πλαισιωμένο με σκληρό ανταγωνισμό που θα έχει ως αποτέλεσμα το ότι δεν θα δουλεύεις για να ζείς αλλά θα ζεις για να δουλεύεις, δεν θα μπορείς να χαρείς την ζωή, πράγμα που σημαίνει αυτοκτονίες νέων όπως στην Ιαπωνία διότι η ζωή χάνει το νόημά της. Στο έργο του Β. Ουγκώ «Οι Άθλιοι» λέει ο Αγιάννης την ώρα του θανάτου του στην Τιτίκα «Το χειρότερο δεν είναι να πεθαίνεις – το χειρότερο είναι να μην ζείς.»

Επιπροσθέτως οι μεγαλύτεροι ψυχολόγοι- κοινωνιολόγοι και φιλόσοφοι έχουν επισημάνει τα κάτωθι:

  1. Tον κίνδυνο της δημιουργίας χαρακτήρων που ρέπουν στον ολοκληρωτισμό δηλαδή τον φασισμό και οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν τον ρόλο ενός Φύρερ ή και ενός πιστού οπαδού – ακολούθου – θαυμαστή – υποχείριου – υπάκουου εκτελεστή εντολών και χειροκροτητή. Ότι η εποχή μας βρίθει από πρόβατα, σωτήρες, ψυχρούς εκτελεστές εντολών που αρέσκονται σαδιστικά να ταλαιπωρούν τον αδύνατο, ξεχειλωμένες συνειδήσεις καθώς και αποξενωμένους από την συνείδησή τους από τον εαυτό τους ανθρώπους που σημαίνει ότι άλλα σκέφτονται, άλλα λένε, άλλα πράττουν άλλα θέλουν, ανθρώπων που νιώθουν να τους πηγαίνει το ρεύμα, που δεν αντιδρούν και στους οποίους έχει απαγορεύτει ακόμα και το να αντιδρούν.
  2. Στον κίνδυνο  που διατρέχει η δημοκρατία από διάφορες αιτίες και για τον εκφυλισμό της, τον κίνδυνο του ολοκληρωτισμού, της παγκοσμιοποίησης, της γραφειοκρατίας, της νομενκλατούρας, της τεχνοκρατίας, της τεχνολογίας, της δημιουργίας ολοκληρωτικών και ψυχωτικών χαρακτήρων, τον κίνδυνο για τον άνθρωπο, τον κίνδυνο του φασισμού και την κοινωνικοοικονομική εξέλιξη.
    Αν διαβάσει κανείς το Mein Kampf θα διαπιστώσει την απέχθεια του για την πολιτική, τους πολιτικούς και τον λαό λόγω της διαφθοράς και της ανικανότητας των πολιτικών καθώς και την περιφρόνηση της χειραγωγούμενης από αυτούς μάζας που είναι αμόρφωτη.

Να γιατί με συστηματικό τρόπο για δεκαετίες απαξιώνουν με τις συμπεριφορές τους την δημοκρατία και εκφυλίζουν τους θεσμούς της και τις έννοιές της, τα θεμέλιά της, με φαιδρότητες και μη συνταγματικούς νόμους. Θέλουν να ταυτίσουμε την δημοκρατία με τα πρόσωπα και να την απεχθανόμαστε, ενώ από όσο γνωρίζω δεν δίνουν κύρος οι θεσμοί στα πρόσωπα αλλά τα πρόσωπα στους θεσμούς – δεν μου φταίει ο θεσμός και το πολίτευμα αλλά τα πρόσωπα. Όμως ο απλός πολίτης ετοιμάζεται αντίθετα να γίνει ένας άνθρωπος που θα σκέφτεται όπως ο Αδόλφος ανωτέρω – και μέσα στην φτώχεια του θα γίνει ή ένας οπαδός ενός φύρερ και γιατί όχι ένας φύρερ ο ίδιος, αυτά μας επισημαίνουν οι ψυχολόγοι για την προετοιμασία των κοινωνιών προς αποδοχή του φασισμού.
Τέλος να παρατηρήσω ότι ήδη ετοιμάζονται να καταστέλλουν τις διάφορες διαμαρτυρίες, απεργίες, διαδηλώσεις, εξεγέρσεις που πιθανόν να ξεσπάσουν δικαιολογημένα, όχι μόνον εφαρμόζοντας την ήδη υπάρχουσα απαγόρευση συγκεντρώσεων αλλά και «στολίζοντας» με διάφορα κοσμητικά επίθετα τους διαμαρτυρόμενους πολίτες όπως μπαχαλάκηδες, τρομοκράτες, αναρχικοί, εξτρεμιστές, ανεγκέφαλοι, ταραξίες, παρανοϊκοί, επικίνδυνοι για την δημοκρατία που οι ίδιοι οι «προστάτες» της έχουν καταργήσει. Με άλλα λόγια θα χωριστούμε σε πολίτες δύο ειδών:

Στην πρώτη κατηγορία θα ανήκουν οι”νομοταγείς”, καλοί, πειθήνιοι, ενδοτικοί, ανεκτικοί, άβουλοι, υπάκουοι, «ελεύθεροι», ενταγμένοι πολίτες ή πολίτες που έχουν «μάθει» να θέλουν την βολή τους, που έχουν «μάθει» να αισθάνονται αδύναμοι να αντιδράσουν, που έχουν «μάθει» να θεωρούν κάθε αντίσταση μάταιη γιατί έχουν «μάθει» να είναι απελπισμένοι ή να είναι «καλά» και «προσγειωμένα παιδιά», πολίτες «ορθολογιστές» και «πραγματιστές».

Στην δεύτερη κατηγορία θα ανήκουν οι έχοντες άλλες απόψεις από αυτές της πλειοψηφίας της οποίας η άποψη θα έχει σε μεγάλο ποσοστό διαμορφωθεί και επιβληθεί σε αυτήν από τους κρατούντες. Αυτοί θα είναι οι πολίτες που θα διαθέτουν σθένος και βούληση, οι απείθαρχοι, οι αντιρρησίες, οι “παρανοϊκοί”, οι ταραξίες, οι αμφισβητίες, οι σκεπτόμενοι πολίτες. Αυτοί οι τελευταίοι δεν αποκλείεται να καταλήξουν σε «δημοκρατικά» στρατόπεδα συγκέντρωσης, φυλακές προς “αναμόρφωση και διόρθωση” της “λάθος” συμπεριφοράς τους και που προσέξτε… Η αντιμετώπισή τους με αυτόν τον τρόπο θα θεωρείτε θεμιτή, απαραίτητη και λογική από τους πολλούς, σωστή και επιβεβλημένη αφού οι διαφωνούντες θα θεωρούνται άξιοι τιμωρίας. Να η ομοιομορφία σκέψης και συμπεριφοράς, να η απέχθεια στην διαφωνία, να τα αποτελέσματα της μίμησης και της αποδοχής από την ομάδα, να η νοοτροπία απέναντι σε ότι θα διαφωνεί με την κοινή αγελαία λογική, μίσος απέναντι σε όσους δεν υπακούουν όπως οι πολλοί και έχουν θάρρος, φωνή , άποψη κάτι που οι πολλοί έχουν καταπνίξει μέσα τους και που θέλουν να το υποστούν και οι διαφωνούντες με αυτήν την κατάσταση. Να ο φασισμός μας τονίζουν οι ειδικοί.

Να σημειώσω επίσης ότι οι αποδιδόμενοι χαρακτηρισμοί του «αρνητή του Covid 19» ή του «αρνητή της μάσκας», του «αντιεμβολιαστή» σε όλους τους συμπολίτες μας, συνανθρώπους μας απανταχού της γης γίνεται για να μην αναφερθεί ο πραγματικός λόγος της αντίδρασής τους που είναι η εναντίωσή τους στον έλεγχο της ζωής τους. Οι διαδηλωτές αυτοί από την μεριά τους δεν αρνούνται τον υιό αλλά την εργαλειοποίηση του υιού, για την θέσπιση και εφαρμογή δικτατορικών μέτρων ελέγχου της ζωής μας, κανείς δεν ακούει την φωνή τους από τα «αντικειμενικά», «δημοκρατικά», «πολυφωνικά» ΜΜΕ, τι παράξενο αλήθεια….

Δυστυχώς προχωράμε ταχύτατα σε αυτό που προφητεύει ο  E.A. Blair – ή ο κατά κόσμον γνωστός ως G. Orwell στο βιβλίο του 1984 όπου γράφει: «Αν θέλεις μια εικόνα του μέλλοντος φαντάσου μια μπότα να πατάει το πρόσωπο ενός ανθρώπου……Για πάντα.»  Δηλαδή μια Παγκόσμια δικτατορία. Ας φέρουμε για ακόμη μια φορά στο νού μας σχεδόν όλη την ευρωπαϊκή διανόηση που έχει ήδη επισημάνει τους κινδύνους που αναφέρουμε.     

Θα επιβληθεί όχι μόνον αστυνομοκρατία και έλεγχος αλλά επιπλέον τρομοκρατία και βία μέσω των προβοκατόρων κουκουλοφόρων που φροντίζουν να διαλύσουν τις μαζικές συγκεντρώσεις των πολιτών γιατί γνωρίζουν ότι όσο πιο μεγάλη η μάζα των πολιτών τόσο δυναμώνει, δεν ελέγχεται, δεν διασπάται όπως μας τονίζουν οι αυθεντίες.

Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση θα μπορεί να κανει με το ηλεκτρονικό χρήμα και τα υπόλοιπα αυτό που γίνεται στην ταινία The Net με την Sandra Bullock ή στην ταινία The adjustment Bureau, αφήνω απ΄ έξω την αισιόδοξη γνωστική έκβαση  του Matrix

Ας αναρωτηθούμε όλοι μας. Θέλουμε μια τέτοια κοινωνία, μια τέτοια ζωή;

Αυτό που αντιμετωπίζουμε είναι ύπουλο, ανάλγητο, κυνικό, φασιστικό και κυρίως κατά της φύσης του ανθρώπου της κοινωνίας του και του όντως χωλού αλλά αγωνιζόμενου πολιτισμού του. Ένας νέος μεσαίωνας ανατέλλει όπου άνθρωποι θα διώκονται, θα φυλακίζονται και βιβλία θα καίγονται, όπου θα βιώνουμε καθημερινά και έντονα την λογοκρισία και την ανελευθερία. Μπορούμε να τα αλλάξουμε – αρκεί να το αποφασίσουμε τώρα όχι αύριο διότι όπως λέει και ο J.P. Sartre: “Αν ο άνθρωπος είναι ελεύθερος είναι πάντοτε ελεύθερος, άρα είμαστε ελεύθεροι τόσο όταν αποφασίσουμε να είμαστε δειλοί , όσο κι αν αποφασίσουμε να είμαστε θαρραλέοι. Τούτο διόλου δεν μειώνει την ευθύνη μας, υπάρχει η εκλογή της δειλίας , όπως υπάρχει και η επιλογή του θάρρους, και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει απόφαση και ελευθερία.”  Αλλά και ο Θεός μας έπλασε με ελεύθερη βούληση για να έχουμε την δυνατότητα της ελεύθερης επιλογής.

Ο K.G. Jung επισημαίνει ποιός παράγοντας εμποδίζει τον καθέναν από εμάς να κάνει την προσωπική του υπέρβασή αποφασίζοντας θαρραλέα και γράφει σχετικά:«…θα έπρεπε να δούμε την αλήθεια ότι αυτή η συνήθεια, αυτή η ροπή για, αυτός ο φόβος απέναντι σε, με εξουσιάζει και με οδηγεί να… με εμποδίζει να … αυτό όμως θα μας κόστιζε την αυταπάτη της ελευθερίας.» Με άλλα λόγια μας λέει ότι η αναποφασιστικότητα, η δειλία, πηγάζουν από τους μηχανισμούς των αναστολών μας και όχι μόνον. Ο ίδιος επίσης γράφει «Το πολύ ζώο παραμορφώνει τον άνθρωπο, αλλά και ο πολύς πολιτισμός δημιουργεί άρρωστα ζώα…» και « Η αυξανόμενη ροπή των ανθρώπων να εναποθέτουν τις ελπίδες τους στο κράτος δεν αποτελεί υγιές σύμπτωμα αφού αυτό μας δείχνει ότι ως πρόβατα θα περιμένουν από τον βοσκό να τα πάει σε πλούσια βοσκοτόπια. Τάχιστα η γκλίτσα μεταβάλλεται σε σιδερένιο ραβδί …. και οι βοσκοί σε λύκους». Η σιδηρά ράβδος με παραπέμπει στους ψαλμούς Βιβλίον Α΄8-9.

Δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα παρά μόνον να κερδίσουμε για εμάς και τα παιδιά μας, για να παραμείνουμε ΑΝΘΡΩΠΟΙ με την πραγματική και ουσιαστική σημασία της λέξης, της ορθής σημασίας και περιεχομένου που της δόθηκε από τα λαμπρότερα μυαλά της αρχαιότητας και των διανοουμένων της εποχής μας. Ας μη γίνουμε πειθήνια ανθρώπινα ρομπότ εκτέλεσης εντολών και υπακοής, χωρίς προσωπικότητα και σκέψη. Να θυμόμαστε ότι η μίμηση παίζει σπουδαίο ρόλο σε αυτό που ετοιμάζουν και επίσης ότι όποιου η άποψη θα διαφέρει από αυτήν της «εκπαιδευμένης» πλειονότητας θα απομονώνεται αυτό θα είναι και το τίμημα της ελευθερίας της σκέψης και της άποψής του.

Γιατί θέλουν απαίδευτες τις γενιές των νέων; Γιατί αλλιώς με την μνήμη και την πραγματική παιδεία αποκτάς κρίση και αξίες και δεν ανέχεσαι φαιδρούς στον δημόσιο βίο, ούτε ανελεύθερα καθεστώτα, αφού θα διαθέτεις ισχυρά φίλτρα κριτηρίων και ισχυρό εργαλείο σκέψης.

Το ιδανικό το γνωρίζουμε έχει ειπωθεί πολλάκις από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερα. Μας το έδωσαν οι προπάτορες του πολιτισμού μας, έχουμε την επιλογή να το εφαρμόσουμε, ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΜΕ, διότι για να βελτιώνεσαι χρειάζεσαι το ιδανικό, το τέλειο, έναν οδηγό σκέψης και παραδείγματα στην πράξη – την εμπειρία που σε διδάσκει πάντα τι να αποφεύγεις και τι να υιοθετείς έτσι ώστε να προσπαθείς να πλησιάσεις το ιδανικό. Αυτό θα γίνεται πάντα και θα συνεχίσει να γίνεται αν το θελήσουμε, φυσικά και ατέρμονα χωρίς να εγκαταλείπεται η προσπάθεια σαν την ασύμπτωτη μαθηματική καμπύλη που τέμνει τους άξονες στο άπειρο, θα τους πλησιάζει όλο και πιο πολύ γιατί ο κόσμος μας θα γίνεται όλο και καλύτερος μέχρι το τέλος του χρόνου και του παρόντος κόσμου όπως τον ξέρουμε. Ας ελπίσουμε και ας φέρουμε το φως μιας Αναγέννησης και όχι το σκότος ενός Μεσαίωνα. «Όσοι το χάλκεον χέρι του φόβου βαρύ αισθάνονται ζυγόν δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία.» Α.Κάλβος.

Ιδιαίτερα στην Ελλάδα έχουμε να κάνουμε με ένα εντελώς ξεφτιλισμένο και ξεχαρβαλωμένο κράτος με κυνικούς και ανάλγητους ηγετίσκους, γιατί ποτέ δεν προσέφεραν, ούτε τα στοιχειώδη όπως υγεία, εργασία , παιδεία, ισονομία και ισοπολιτεία, παρά μόνον απαιτούν από τον πολίτη να πληρώνει την οικονομική, υγειονομική και πολιτική χρεοκοπία με κάθε τρόπο και μέσο. Τους ανταποδίδω και επίσης συμπληρώνω με όλους τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς – επίθετα της ελληνικής γλώσσας όλο το στόλισμα των πολιτών από μέρους τους. Είναι εκατοντάδες τα περιστατικά και οι εικόνες της κατάντιας και της απαράδεκτης κατάστασης που επικρατεί σε όλα τα πάρα πάνω και τις βλέπουμε καθημερινά παντού να χειροτερεύουν μέρα με τη μέρα. Η γεμάτη έπαρση αλαζονεία, θράσος και μπούρδες γλώσσα τους έχει τον αμάζευτο, δεν φτάνει αυτό αλλά ενώ είναι οι θύτες των δεινών του λαού- θύματος, του κουνάνε το δάκτυλο και του ζητούν τα ρέστα, φορτώνοντάς του τη δική τους ηθελημένη ανικανότητα και ανευθυνότητα.

Ευτυχώς από ότι φαίνεται οι άλλοι λαοί αντιδρούν και μια μία οι «πολιτισμένες» κυβερνήσεις το μαζεύουν όσο γρήγορα το αμόλησαν. Αλλά στο προτεκτοράτο η Ελλάς, μόνο μιλάμε για «ευρωπαϊκά κεκτημένα» που τα κοιτάμε με το κιάλι, κατά τα άλλα η μπούρδα, η μπαρούφα, το ψέμα, το παραμύθι, η κοροϊδία, η αναισθησία, τα σκάνδαλα, οι φανφαρονισμοί, η φαιδρότητα έχουν καταντήσει η τροφή και το ψωμοτύρι που θρέφει αχυρανθρώπους και μαριονέττες.

Με όλα λοιπόν τα παραπάνω συνάδει και συνυφαίνεται το γιατί γίνονταν και γίνεται αυτή η λυσσαλέα προπαγάνδα κατά των πολιτών που αντιδρούν στην υποχρεωτικότητα. Για αυτό λοιπόν η στοχοποίησή τους; Για να καλύψετε για πολλοστή φορά την ανικανότητά σας και την αδιαφορία σας που διαιωνίζεται σαράντα χρόνια τώρα με ένα Ε.Σ.Υ που ολημερίς το κτίζατε, το βράδυ γκρεμιζόταν ;

Εσείς όλοι που «κυβερνήσατε» αυτόν τον τόπο σαράντα τόσα χρόνια, το μόνο που καταφέρατε είναι να διαλύσετε την οικονομία της χώρας, να ρίχνεται κάθε μέρα και περισσότερους πολίτες της Ελλάδας στην φτώχεια, να μην είστε ικανοί να τους προσφέρεται την στοιχειώδη υγειονομική περίθαλψη, την παιδεία και την στοιχειώδη προστασία ενάντια στο έγκλημα και τις φυσικές καταστροφές.

Επαναλαμβάνω, αντί να αναλάβετε τις ευθύνες σας ως θύτες των δεινών του λαού, βαφτίζεται θύτη, τον λαό που είναι το θύμα των δικών σας εγκληματικών παραλείψεων και της κυνικής αδιαφορίας σας.

Έχετε μέγα θράσος να του ζητάτε να πληρώνει το κατά τα άλλα «δημόσιο» Ε.Σ.Υ που αντί να το στελεχώσετε και να το δομήσετε εδώ και σαράντα χρόνια διώξατε αρκετές χιλιάδες γιατρούς στο εξωτερικό με τα μνημόνια και μεσούσης της πανδημίας θέσατε σε διαθεσιμότητα και με στέρηση αποδοχών χιλιάδες άλλους υγειονομικούς….. επειδή μας αγαπάτε και μας νοιαζόσαστε…… για να αντιμετωπίσετε την «πανδημία». Μόνο που εσείς είστε η αιώνια ενδημική πανδημία της Ελλάδας και το αβάστακτο βάρος στις πλάτες του λαού και της χώρας και όχι ο συνταξιούχος πολίτης. Φτωχύναμε, πλημμυρίσαμε, καήκαμε, πεθαίνουμε, και η απάντηση που κάθε φορά παίρνουμε είναι ότι « φταίει ο πολίτης», ότι «δεν είναι ώρα για απόδοση ευθυνών» , ότι «φταίει η κλιματική αλλαγή», και άλλες αερολογίες , αλλά ποτέ δεν φέρει ευθύνη κανείς από εσάς τους ανευθυνουπεύθυνους, ενώ από την άλλη η πάνω από 40 χρόνια αδιαφορία σας δηλώνει ότι εδώ στην Ελλάδα κάποιοι έχουν όσο καιρό θέλουν μπροστά τους για αδιαφορία, απραξία και επίδειξη ανικανότητας, ενώ ο πολίτης δεν έχει καθόλου χρόνο και πάντα τον βάζετε να αντιμετωπίσει τα ηθελημένα τετελεσμένα σας, αφού δεν διαθέτετε τσίπα και φιλότιμο.

Αν τα 100 ευρώ δεν είναι τιμωρία και εκβιασμός, σίγουρα όμως είναι η κυνική ομολογία ανικανότητας μιας ανάλγητης κυβέρνησης και ενός ξεφτιλισμένου κράτους που αντί να προσφέρει στον πολίτη , ζητάει από τον πολίτη και μάλιστα όχι για πρώτη φορά αλλά κατ’ εξακολούθηση, είναι το κράτος επαίτης, το κράτος δυνάστης, το κράτος του τίποτα, το κράτος της μηδενικής προσφοράς και των συνεχών απαιτήσεων προς αυτούς που τους βλέπει ως τα συνήθη υποζύγια και ως φορολογούμενους, ως υπόχρεους στο κράτος και όχι ως πολίτες που αν και εκατοντάδες χρόνια πληρώνουν, δεν απολαμβάνουν τίποτα, αντιθέτως βλέπουν όλα να γκρεμίζονται γύρω τους και οι ζωές τους μαζί με αυτά.

Στο Ε.Σ.Υ κυκλοφορούσαν πάντα φακελάκια, πάντα υπήρχαν ελλείψεις σε ειδικότητες, πάντα κακοπληρωνόντουσαν οι υγειονομικοί παντός είδους, τα κτήρια ρήμαξαν, την τελευταία 15ετία υπάρχουν ελλείψεις σε αναλώσιμα, η περίθαλψη στα νησιά προβληματική σαράντα χρόνια τώρα – φταίει ο πολίτης για όλα αυτά ή η ηλιθιότητα των κυβερνήσεων του τόπου ή ακόμα χειρότερα οι ηθελημένες πολιτικές επιλογές τους;

Αφού διαλύσατε την οικονομία της χώρας και δεν διαθέτετε ούτε δεκάρα τσακιστή για το Ε.Σ.Υ ή για να αποδώσετε σωστά τις συντάξεις στους πολίτες που ακόμα περιμένουν ή που μειώσατε τις συντάξεις τους, και να βγάλετε τον σκασμό για όλα αυτά, έχετε κι από πάνω το θράσος να τους φορτώνεται την ενοχή και το κόστος της νοσηλείας τους, επειδή κατά την ανεκδιήγητη γνώμη σας επιβαρύνουν το Ε.Σ.Υ. Κατά τα άλλα μιλάτε για κράτος πρόνοιας και «ευρωπαϊκά κεκτημένα».

Επιτέλους μέχρι που θα φτάσει η αδιαντροπιά σας και τι άλλο θα ζητήσετε από τους πολίτες, που επί 40 χρόνια μόνο πληρώνουν, χωρίς ανταποδοτικά οφέλη, που πληρώνουν όχι μόνον σε ευρώ αλλά και τα σπασμένα της ελεεινής και τρισάθλιας νοοτροπίας σας, της πασιφανούς εκ των αποτελεσμάτων ανικανότητας σας και της εκ των πράξεων και των λόγων σας απορρέουσας αδιαφορίας σας;

Πείτε μας την αλήθεια για το: Πόσοι Έλληνες πολίτες πεθαίνουν από Covid ;

Πείτε μας τα πραγματικά δεδομένα για το: Πόσοι Έλληνες πολίτες πεθαίνουν από νοσοκομειακές λοιμώξεις στις κανονικές αλλά και στις εν τάχει στημένες εντατικές ;

Πείτε μας τα πραγματικά δεδομένα για το: Πόσοι Έλληνες πεθαίνουν από ιατρικά λάθη;

Πείτε μας τα πραγματικά στοιχεία για το πόσοι Έλληνες πολίτες πεθαίνουν στα ράντζα ή λόγω αδυναμίας παροχής της πρέπουσας περίθαλψης σε αυτούς ;

Πληροφορήστε μας άμεσα τα αληθινά δεδομένα για το πόσοι Έλληνες πολίτες πεθαίνουν από άλλες αιτίες – παθήσεις εκτός Covid;.

Ζητάμε απαντήσεις, ζητάμε αλήθειες ως πολίτες. Ζητείται το αυτονόητο, αναζητούμε εναγωνίως δεκαετίες τώρα την δικαιοσύνη.

Το μόνο που έχετε καταφέρει είναι να σπείρετε στα βράχια τον φόβο και τον θάνατο γιατί αλώσατε το σύνταγμα, τα ανθρώπινα δικαιώματα, την δημόσια και ιδιωτική περιουσία, λες και θα τα πάρετε μαζί σας….. όμως η μόνο κατ’ όνομα δημοκρατία σας δεν μπορεί να αλώσει, όσο και να κτυπιέστε, ότι και να κάνετε, τους φορείς των ιδανικών και των αξιών της ανθρωπότητας , που δεν είναι άλλοι από τις εξ αρχής και εκ φύσεως ελεύθερες και υψιπετείς ψυχές και συνειδήσεις των ανθρώπων.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Γραφτείτε στη λίστα ενημέρωσης (newsletter) του "ΠΡΩΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ"  για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα και την αρθογραφία μας.

Η εγγραφή σας ήταν επιτυχής!

Pin It on Pinterest

Share This